آموزش زبان آلمانی Menschen B2

به آموزشگاه تمام الکترونیک زبانهای خارجی ستاک خوش آمدید.

آموزش زبان آلمانی Menschen B2

  /  زبان آلمانی  /  آموزش زبان آلمانی Menschen B2

آموزش زبان آلمانی Menschen B2

رایگان
دسته بندی:
امتیاز کاربران:

درباره این کلاس

زبان آلمانی (Deutsch)  زبانی اروپاییست که بیشتر در مناطق مرکزی اروپا مورد استفاده قرار می گیرد. این زبان به صورت گسترده و بطور رسمی در کشورهای آلمان، اتریش، سوئیس، بخش های شمالی ایتالیا و لیختن اشتاین صحبت می شود. همچنین زبان آلمانی یکی از زبان های رسمی (اما نه زبان اکثریت) در کشورهای لوکزامبورگ و بلژیک نیز هست و در مجموع  می توان گفت که زبان مادری بیش از 95 میلیون نفر در سراسر جهان می باشد. آلمانی از نظر ریشه شباهت و نزدیکی زیادی با زبان های هلندی و انگلیسی دارد.

زبان آلمانی گسترده ترین زبان مادری در اتحادیه اروپا و همچنین سومین زبان آموزش داده شده در ایالات متحده (بعد از اسپانیایی و فرانسه) و اتحادیه اروپا (بعد از انگلیسی و فرانسه) است. زبان آلمانی دومین زبان علمی جهان نیز به سبب تعداد مقالات نوشته شده و سومین زبان رایج در محیط اینترنت (بعد از انگلیسی و روسی) به شمار می رود. زبان آلمانی از نظر تعداد کتابهای منتشر شده در سال به این زبان نیز مقام پنجم را در جهان داراست.

ریشه بیشتر واژه های زبان آلمانی به خانواده زبان های هندی- اروپایی برمیگردد. دسته ای از واژه های این زبان ریشه های لاتین یا یونانی دارند و تعداد کمتری از آنها از زبان های فرانسه یا انگلیسی مشتق می شوند. زبان آلمانی همچنین به واسطه لهجه ها و گویش های متفاوتش مشهور است.

در صورتی که به یادگیری زبان آلمانی علاقمند هستید می توانید با مراجعه به بخش آموزش زبان آلمانی اموزشگاه ستاک کار خود را شروع کنید. زبان آلمانی در اموزشگاه ستاک هم برای بزرگسالان و هم برای نوجوانان دوره های مختلف و متنوعی در سطوح A1 تا C1ارائه می کند.

منابع آموزشی:

در موسسه ستاک برای آموزش بزرگسالان از سری کتاب هایMenschen)) و برای آموزش نوجوانان از سری کتاب هایHallo Anna)) استفاده میشود.

 

نقد و بررسی

0 امتیاز 0 از 0 امتیاز

5ستاره 0

4ستاره 0

3ستاره 0

2ستاره 0

1ستاره 0

اعضا

تعداد کل دانشجویان این دوره

عضویت کاربر

شما اجازه ثبت نام ندارید

بازنشانی کلمه عبور